BlueIT is globale en succesvolle speler in niche software support. Onze organisatie ondersteunt dagelijks bedrijven in hun IT behoefte. Door de sterke groei van onze organisatie, en ter uitbreiding van onze dynamische teams zijn wij per direct op zoek naar een support desk engineer.
Support engineers bij BlueIT staan elke dag klaar om de klanten te helpen bij complexe IT issues. Van 1L en 2L hardware tot software issues, alles komt aan bod.
What’s in a workday?
- Je verleent telefonische ondersteuning aan de eindgebruiker
- Je registreert en classificeert alle binnenkomende incidenten in de ticketingstool.
- Aan de hand van procedures tracht je asap het incident op te lossen.
- Verwerken van tickets: toekennen rechten of applicaties, oplossen printerissue’s, software & pc gerelateerde problemen.
- Je beheert gebruikersprofielen, hard- en software en brengt input aan de lopende verbeterprocessen.
- Je voert installaties en configuraties uit en levert support voor via verscheidene tools.
- Hardware related issues: vervangen pc’s, troubleshooting laptops, netwerk issues
- Je houdt steeds de focus op de eindgebruiker en zorgt ervoor dat hij zo snel mogelijk terug operationeel is.