IT Support Desk Lead

Op zoek naar een gevarieerde functie met een grote verantwoordelijkheid?

 

Het eerste team van support engineers op de SD heb je reeds onder jouw vleugels genomen en nu wil je graag uitvliegen naar een groter territorium?

Je houdt van leiding geven, waarbij het leveren van excellente klant- én, technische service centraal staan? Ligt jouw belangrijkste focus op het leveren van de beste employee experience met een ‘first time right’ attitude?

 

Dit doel streef je na door het dispatchen & prioriteren van requests, het verbeteren van end user documentering, rapportage en het signaleren van verbeteringen.

Daarnaast bezit je de juiste people skills om zowel huidige als nieuwe engineers te begeleiden, coachen en bij te springen met complexe technische issues.

Bovenstaande taken kan je vlot uitvoeren in het Nederlands, Frans en Engels.

 

Voor de coördinatie van de SD met een 15 tal engineers zoeken we een teamlead die stevig in zijn schoenen staat met behoud van integriteit en een humane stijl van delegeren hanteert.

vacancies-thumbnail

your challanges

  • Je organiseert en leidt je team dat verantwoordelijk is voor de goede werking van de processen voor het beheer van IT diensten volgens de ITIL-best practice (indicent, change, problem, release management,…).
  • Je bent verantwoordelijk voor het leiden van IT-projecten, het direct aansturen en coachen van de teamleaden.
  • Je definiëert de doelstellingen van het team, stelt de takenplanning op en verspreidt de nuttige informatie binnen het bedrijf.
  • Je speelt ook een operationele rol in de processen, waarbij je de rol van incident manager vervult bij incidenten met IT-diensten, om de acties en de communicatie op managementniveau te coördineren.
  • Je beheert de planning (ServiceDesk – Permanentie – Verlof).
  • Een technische uitdaging schrikt jou niet af!
  • Het correct inwerken, opleiden, begeleiden en coachen van (nieuwe) consultants.

your software

  • Je hebt een 2 tot 3 jaar ervaring als Support engineer en gewerkt met verschillende SD Tools.

  • De eerste ervaring als IT coördinator Support Desk in een gelijkaardige omgeving heb je al op zak!

  • Je spreekt vlot NL-FR-ENG en bent in het bezit van een rijbewijs B. 

  • Je bent zeer vertrouwd met de ITIL methodologie en bent reeds in het bezit van een ITIL CDS certificaat of bent bereidt dit binnen 6 maanden te behalen.

  • Jouw kennis van producten en technologieën voor IT service Management en IT infrastructuurbeheer is on point.

  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen en beschikt over de nodige kwaliteiten om de motivatie van het team en de coördinatie van de activiteiten te verzekeren.

  • Jouw stijl van delegeren wordt gekenmerkt door een flexibel empowering leiderschap.

20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83245
IMG_20211113_141354
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83229

what's in it for you?

  • 32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen om lekker te chillen!
  • Vanaf de eerste dag staat jouw bedrijfswagen met tankkaart klaar om rond te cruisen.
  • Opleidingsbudget voor behalen van certificaten en bonus bij het behalen hiervan ter ondersteuning van jouw carrièrepad.
  • Werken in een jong groeiend bedrijf waar je direct start met een vast contract van onbepaalde duur!
  • 1 Thuiswerkdag voor een goede work-life balance
  • Maaltijdcheques van €8 om boodschappen te doen in je favo winkel!
  • Groeps- en hospitalisatieverzerkering om overal zonder zorgen naar toe te reizen. 
  • Extralegale voordelen zoals ecocheques, persoonlijke laptop, gsmabonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash…
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd. 
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

Better a lean agreement

Than a fat lawsuit

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Are you running into problems or is your software no longer working?

Do not hesitate and contact us, we will be happy to answer your questions and take care of your problems!

Our support desk can be reached by phone on working days from 08.00 to 17.00, in addition you can always create a ticket in our Support portal.

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Designing and developing cutting edge software that makes life easier for our customers and users, that’s what we do!
Passionate Developers, state-of-the-art technologies and talent for architecture result in top notch solutions for Industrial Enterprises.

Do you have a specific idea for automation? We get it done!

MainTasc

Turn Around Projects that run safely, on schedule and on budget? That’s what it’s all about for us! MainTasc is one of the best software solutions in the field of Turn Around planning and management. MainTasc helps your organization with the preparation, execution and aftercare of Shutdowns and Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is a software application for managing performance and remuneration in the port of Antwerp and Bruges. Dokplan is unique and fully complies with the Law Major. We provide an interface with CEPA and provide a simplified process where ease of use is central.

Custom code

Do you already have software but still have specific needs or ideas that seem not possible at first sight? We offer solutions by developing custom applications, Add-ons and interfaces.

Do you have an idea? We make it happen!

Already have software? We make it better!

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Het ontwerpen en ontwikkelen van hoog technologische software die het leven van onze klanten en gebruikers een gemakkelijker maakt, daar zijn we het beste in!

Gepassioneerde Developers, hoogstaande technologieën en talent voor architectuur resulteren in top oplossingen voor Industriële Enterprises.
Heeft u een specifiek idee voor automatisatie? Wij krijgen het voor mekaar!

MainTasc

Turn Around Projecten die veilig, op schema en volgens budget verlopen? Daar draait het voor ons allemaal om! MainTasc is één van de beste Softwareoplossingen op vlak van Turn Around planning en management. MainTasc helpt uw organisatie bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van Shutdowns en Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is dé software applicatie voor het managen van prestaties en verloning in de Antwerpse en Brugse haven. Dokplan is uniek en is volledig conform met de Wet-Major.
We bieden een interface met CEPA en zorgen voor een vereenvoudigd proces waar gebruiksgemak centraal staat.

Custom code

Je hebt inmiddels al software en toch heb je nog specifieke behoeftes of ideeën die op het eerste zicht niet mogelijk zijn? Wij bieden oplossingen door het ontwikkelen van maatwerk,  Add-on’s en interfaces.

Do you have an idea? We Make it happen!

Already have software? We make it better!

References

Olaf Cool Products

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Loop je tegen problemen aan of werkt je software niet meer?

Schroom niet en neem contact met ons op, wij helpen graag bij het beantwoorden van je vragen en ontzorgen je van je problemen!

Onze supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 08.00 tot 17.00, daarnaast kan je altijd een ticket aanmaken in ons Support-portaal.