MEDIOR IT SUPPORT ENGINEER (Regio Oost Vlaanderen - Antwerpen)

Verleen jij graag support op MS365, Exchange, Azure AD en analyseer jij graag de problemen hiervan? Doet een roll-out naar O365 omgeving en printerstandaardisatie jouw watertanden? Spring jij direct in je bedrijfswagen als je lucht krijgt van een netwerkpunt dat niet werkt en je niet remote kan oplossen? Wil jij direct de impact kunnen zien van wat je voor iemand doet en werken aan zeer diverse complexe problemen?

Zie jij jezelf werken in een sterk team van support engineers, waar je kennis kan uitwisselen en samen zorgt voor een optimale support- experience voor de eindgebruiker?

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde support engineer om ons team te Gent te versterken. We leren graag gepassioneerde mensen kennen die dag na dag hun skills elke dag willen verbeteren en gedreven zijn om uitdagingen aan te gaan

post_vacature_support_engineer

Skills

  • 1L + 2L support op volgende software: MS365 (Intune, Teams, Messaging, Sharepoint) Exchange, Azure AD, CTXDirector & Citrix workspace
  • Verzorgen van Access rights (NTFS) en MFA
  • Ondersteuning gebruikers 3CX telefoniecentrale en SNOM IP telefoons
  • Verwerken van tickets: on- offboarding mensen, toekennen rechten of applicaties, oplossen printerissue’s, software & pc gerelateerde problemen
  • Hardware related issues: vervangen pc’s, troubleshooting laptops, netwerk issues (in samenspraak met netwerk engineer)
  • Inspelen op de noden van de eindgebruiker en je focussen bij de oplossing, niet op het probleem.
  • Overzicht houden op de interactie met de klant, het beheer en de administratie van de incidenten in lijn met de gemaakte afspraken, e.a.
  • Telefonische ondersteuning verlenen aan gebruikers en een snelle klantvriendelijke service bieden
  • IT landschap mee monitoren en actie ondernemen bij problemen
  • Betrokkenheid in een diversiteit van projecten om hierna goede service te kunnen bieden

Who you are

  • Je hebt al een eerste ervaring als Support Engineer en gewerkt met diverse SD Tools
  • Je hebt een goede kennis van Office, Windows OS en Windows Server
  • MS365 (Intune, Teams, Messaging, SharePoint) kent weinig of geen geheimen voor jou
  • Je hebt reeds basiskennis van ITIL
  • Glimlachend verleen je support voor de eindgebruiker en zorg je ervoor dat hij zo snel mogelijk terug operationeel is
  • Herstellingen uitvoeren ter plaatse schrikt jou niet af dankzij je basiskennis hardware

Je spreekt vlot NL & ENG (FR = pluspunt)  en bent in het bezit van een rijbewijs B

  • Born with an BlueIT- Attitude
  • Sharing knowledge = caring
  • Growth mindset
  • I can fix IT!
  • Proactive effort
  • Work hard, play hard!
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83229

Our offer

  • 32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen
  • Opleidingsbudget voor behalen van certificaten en bonus bij behalen hiervan
  • Werken in een dynamisch en groeiend bedrijf
  • 1 Thuiswerkdag voor een goede work-life balance
  • Vanaf dag 1 staat jouw firmawagen met tankkaart klaar!
  • Flexibele werkuren tussen 6u00 en 18u00 met een eerlijke beurtrol onder je teamleden
  • Voltijdse vaste tewerkstelling met interessante loonvoorwaarden
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, persoonlijke laptop, gsmabonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash…
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

Better a lean agreement

Than a fat lawsuit

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Are you running into problems or is your software no longer working?

Do not hesitate and contact us, we will be happy to answer your questions and take care of your problems!

Our support desk can be reached by phone on working days from 08.00 to 17.00, in addition you can always create a ticket in our Support portal.

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Designing and developing cutting edge software that makes life easier for our customers and users, that’s what we do!
Passionate Developers, state-of-the-art technologies and talent for architecture result in top notch solutions for Industrial Enterprises.

Do you have a specific idea for automation? We get it done!

MainTasc

Turn Around Projects that run safely, on schedule and on budget? That’s what it’s all about for us! MainTasc is one of the best software solutions in the field of Turn Around planning and management. MainTasc helps your organization with the preparation, execution and aftercare of Shutdowns and Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is a software application for managing performance and remuneration in the port of Antwerp and Bruges. Dokplan is unique and fully complies with the Law Major. We provide an interface with CEPA and provide a simplified process where ease of use is central.

Custom code

Do you already have software but still have specific needs or ideas that seem not possible at first sight? We offer solutions by developing custom applications, Add-ons and interfaces.

Do you have an idea? We make it happen!

Already have software? We make it better!

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Het ontwerpen en ontwikkelen van hoog technologische software die het leven van onze klanten en gebruikers een gemakkelijker maakt, daar zijn we het beste in!

Gepassioneerde Developers, hoogstaande technologieën en talent voor architectuur resulteren in top oplossingen voor Industriële Enterprises.
Heeft u een specifiek idee voor automatisatie? Wij krijgen het voor mekaar!

MainTasc

Turn Around Projecten die veilig, op schema en volgens budget verlopen? Daar draait het voor ons allemaal om! MainTasc is één van de beste Softwareoplossingen op vlak van Turn Around planning en management. MainTasc helpt uw organisatie bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van Shutdowns en Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is dé software applicatie voor het managen van prestaties en verloning in de Antwerpse en Brugse haven. Dokplan is uniek en is volledig conform met de Wet-Major.
We bieden een interface met CEPA en zorgen voor een vereenvoudigd proces waar gebruiksgemak centraal staat.

Custom code

Je hebt inmiddels al software en toch heb je nog specifieke behoeftes of ideeën die op het eerste zicht niet mogelijk zijn? Wij bieden oplossingen door het ontwikkelen van maatwerk,  Add-on’s en interfaces.

Do you have an idea? We Make it happen!

Already have software? We make it better!

References

Olaf Cool Products

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Loop je tegen problemen aan of werkt je software niet meer?

Schroom niet en neem contact met ons op, wij helpen graag bij het beantwoorden van je vragen en ontzorgen je van je problemen!

Onze supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 08.00 tot 17.00, daarnaast kan je altijd een ticket aanmaken in ons Support-portaal.