Support Engineer L1/L2

Boost your career the right way!  

Ben je een ambitieuze IT-professional op zoek naar een eerste kans om jouw technische expertise te laten ontplooien? Nog op zoek naar de juiste IT-omgeving waarbij jouw ontplooiing, opleidingsmogelijkheden en long-term commitment in een vast team centraal staan? Zoek dan niet verder.  

BlueIT is globale en succesvolle speler in niche Software Support. Onze organisatie ondersteunt dagelijks grootte spelers en multinationals in hun IT-behoefte. 

Voor onze klant zoeken we een uitstekend Support Engineer om het team te versterken op de support desk. 

Een werkervaring bij dit bedrijf staat heel mooi op je CV en is een echte deuropener voor jouw carrière! 

Sluit je aan bij ons expert team als Support Engineer en werk aan het implementeren en beheren van cutting-edge technologieën! 

WHAT’S IN A WORKDAY

 
  • 1L + 2L support op volgende software: MS365 (Intune, Teams, Messaging, Sharepoint) Exchange, Azure AD, CTXDirector & Citrix workspace 
  • Verzorgen van Access rights (NTFS) en MFA 
  • Ondersteuning gebruikers 3CX telefoniecentrale en SNOM IP telefoons 
  • Verwerken van tickets: on- offboarding mensen, toekennen rechten of applicaties, oplossen printerissue’s, software & pc gerelateerde problemen 
  • Hardware related issues: vervangen pc’s, troubleshooting laptops, netwerk issues (in samenspraak met netwerk engineer) 
  • Inspelen op de noden van de eindgebruiker en je focussen bij de oplossing, niet op het probleem. 
  • Overzicht houden op de interactie met de klant, het beheer en de administratie van de incidenten in lijn met de gemaakte afspraken, e.a. 
post_vacature_support_engineer

your hardware

        1L 

  • Je hebt relevante werkervaring in een servicedesk omgeving en kan correct incidenten registreren aan de hand van de procedures bekende problemen oplossen. 
  • Je hebt reeds een ITIL-certificaat of wilt dit binnen de 6 maanden behalen. 
  • Je bent reeds in het bezit van MD-100 certificaat of kan dit op zeer korte termijn behalen. 
  • Je hebt reeds ervaring met kerntechnologieën van Microsoft zoals Office 365 en Windows OS. 
  • Je houdt steeds de focus op de eindgebruiker en zorgt ervoor dat hij zo snel mogelijk terug operationeel is. 
  • Je werkt graag in team, bent flexibel en zal op termijn mogelijk meedraaien in de wachtdienst. 

        2L 

  • Naast de vereiste skills voor level 1 support, heb je reeds een diepere algemene kennis van AD, AAD, O365, Sharepoint, Intune, Security (MFA, CA, M365 Defender,…), netwerken en windows OS. 
  • Je bent verantwoordelijk voor incidenten die de 1st level support niet kan oplossen. 
  • Je hebt een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen en streeft steeds naar het beste resultaat. 
  • Jouw documentatie skills zijn on point!  
  • Je behandelt tickets met hoofdproblemen. Zodra dit probleem bekend is, voer je de nodige wijzigingen door zodat dit probleem niet langer incidenten kan veroorzaken. 
  • Jij bent de vlotte schakel tussen de 1ste en 3e lijn 

Je spreekt vlot NL – ENG en bent in het bezit van een rijbewijs B

your software

  •   Born with an BlueIT- Attitude
  •   Sharing knowledge = caring 
  •   Growth mindset
  •   I can fix IT!
  •   Proactive effort
  •   Work hard, play hard! 
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83245
IMG_20211113_141354
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83229

what's in it for you?

  • 32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen
  • Opleidingsbudget voor behalen van certificaten en bonus bij behalen hiervan
  • Werken in een dynamisch groeiend bedrijf
  • 1 Thuiswerkdag voor een goede work-life balance
  • Vanaf dag 1 staat jouw firmawagen met tankkaart klaar!
  • Voltijdse vaste tewerkstelling met interessante loonvoorwaarden
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, persoonlijke laptop, gsmabonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash…
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!

Voeg je koptekst hier toe

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

Better a lean agreement

Than a fat lawsuit

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Are you running into problems or is your software no longer working?

Do not hesitate and contact us, we will be happy to answer your questions and take care of your problems!

Our support desk can be reached by phone on working days from 08.00 to 17.00, in addition you can always create a ticket in our Support portal.

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Designing and developing cutting edge software that makes life easier for our customers and users, that’s what we do!
Passionate Developers, state-of-the-art technologies and talent for architecture result in top notch solutions for Industrial Enterprises.

Do you have a specific idea for automation? We get it done!

MainTasc

Turn Around Projects that run safely, on schedule and on budget? That’s what it’s all about for us! MainTasc is one of the best software solutions in the field of Turn Around planning and management. MainTasc helps your organization with the preparation, execution and aftercare of Shutdowns and Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is a software application for managing performance and remuneration in the port of Antwerp and Bruges. Dokplan is unique and fully complies with the Law Major. We provide an interface with CEPA and provide a simplified process where ease of use is central.

Custom code

Do you already have software but still have specific needs or ideas that seem not possible at first sight? We offer solutions by developing custom applications, Add-ons and interfaces.

Do you have an idea? We make it happen!

Already have software? We make it better!

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Het ontwerpen en ontwikkelen van hoog technologische software die het leven van onze klanten en gebruikers een gemakkelijker maakt, daar zijn we het beste in!

Gepassioneerde Developers, hoogstaande technologieën en talent voor architectuur resulteren in top oplossingen voor Industriële Enterprises.
Heeft u een specifiek idee voor automatisatie? Wij krijgen het voor mekaar!

MainTasc

Turn Around Projecten die veilig, op schema en volgens budget verlopen? Daar draait het voor ons allemaal om! MainTasc is één van de beste Softwareoplossingen op vlak van Turn Around planning en management. MainTasc helpt uw organisatie bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van Shutdowns en Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is dé software applicatie voor het managen van prestaties en verloning in de Antwerpse en Brugse haven. Dokplan is uniek en is volledig conform met de Wet-Major.
We bieden een interface met CEPA en zorgen voor een vereenvoudigd proces waar gebruiksgemak centraal staat.

Custom code

Je hebt inmiddels al software en toch heb je nog specifieke behoeftes of ideeën die op het eerste zicht niet mogelijk zijn? Wij bieden oplossingen door het ontwikkelen van maatwerk,  Add-on’s en interfaces.

Do you have an idea? We Make it happen!

Already have software? We make it better!

References

Olaf Cool Products

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Loop je tegen problemen aan of werkt je software niet meer?

Schroom niet en neem contact met ons op, wij helpen graag bij het beantwoorden van je vragen en ontzorgen je van je problemen!

Onze supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 08.00 tot 17.00, daarnaast kan je altijd een ticket aanmaken in ons Support-portaal.