1L - 2L Support Desk Engineer

Klaar om een nieuwe stap in jouw IT carrière te zetten? Heb je een grondige kennis van O365 applicaties, Windows OS en bezit je een echte hands- on mentaliteit? Heb je reeds ervaring als 1l support engineer en ben je klaar om in een corporate omgeving aan de slag te gaan?

 

Naast je taken op de support desk zal je zeer nauw betrokken worden bij diverse roll- out projecten. Als kers op de taart, krijg je direct de kans voor ITIL en Microsoft certificatie te behalen.

 

Nog op zoek naar de juiste IT omgeving waarbij jouw ontplooiing, opleidingsmogelijkheden en long-term commitment in een vast team centraal staan? Mis je de uitdaging en doorgroeimogelijkheden in je huidige functie? Check out of de functie bij Blueit is wat jij zoekt!

vacancies-thumbnail

your challanges

  • Je bent verantwoordelijk voor L1 en L2 incidenten.

  • Je behandelt tickets met hoofdproblemen. Zodra dit probleem bekend is, voer je de nodige wijzigingen door zodat dit probleem niet langer incidenten kan veroorzaken.

  • Indien er geen oplossing kan geboden worden escaleer je het ticket naar het probleembeheer.

  • Je houdt de procedures in de Knowledge Base up-to-date.
  • Naast de taken op de SD, ben je mee verantwoordelijk voor diverse roll- out projecten.

your software

  • Je spreekt zeer vlot ENG – NL, kennis van de Franse taal is een pluspunt.
  • Je hebt reeds relevante werkervaring in een Service Desk en kan correct incidenten registreren aan de hand van de procedures bekende problemen oplossen.
  • Je bezit reeds een diepere algemene kennis van AD, AAD, O365, SharePoint, Intune, Security (MFA, CA, M365 Defender,…), netwerken en Windows OS.
  • Je hebt een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen en streeft steeds naar het beste resultaat.
  • Jouw documentatie skills zijn on point!
  • Je hebt reeds een ITIL certificaat of wilt dit binnen de 6 maanden behalen.
  • Je bent reeds in het bezit van MD-100 certificaat of kan dit op zeer korte termijn behalen.
  • Je bent een echte teamplayer, stelt je flexibel op en zal op termijn mogelijk meedraaien in de wachtdienst.
  • Je houdt steeds de focus op de eindgebruiker en zorgt ervoor dat hij zo snel mogelijk terug operationeel is.

  • Born with an Attitude
  • Sharing knowledge
  • Growth mindset
  • Can do mentality
  • Proactive
  • Work hard, play hard!
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83245
IMG_20211113_141354
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83229

what's in it for you?

  • 32 verlofdagen waarvan 12 ADV dagen om lekker te chillen!
  • Opleidingsbudget voor het verwerven van certificaten en een leuke bonus bij het behalen hiervan ter ondersteuning van jouw carrièrepad.
  • Vanaf de eerste dag staat jouw bedrijfswagen met tankkaart klaar om rond te cruisen.
  • Werken in een jong groeiend bedrijf waar je direct start met een vast contract van onbepaalde duur!
  • Maaltijdcheques van €8 om extra boodschappen te doen in je favo winkel!
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering om overal zonder zorgen naar toe te reizen.
  • Extralegale voordelen zoals ecocheques, persoonlijke laptop, GSM abonnement, 13e maand, nettovergoedingen voor o.a. internet, carwash…
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd.
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

Better a lean agreement

Than a fat lawsuit

Contact us

Pulsebaan 50-2

2242 Zandhoven

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Are you running into problems or is your software no longer working?

Do not hesitate and contact us, we will be happy to answer your questions and take care of your problems!

Our support desk can be reached by phone on working days from 08.00 to 17.00, in addition you can always create a ticket in our Support portal.

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Designing and developing cutting edge software that makes life easier for our customers and users, that’s what we do!
Passionate Developers, state-of-the-art technologies and talent for architecture result in top notch solutions for Industrial Enterprises.

Do you have a specific idea for automation? We get it done!

MainTasc

Turn Around Projects that run safely, on schedule and on budget? That’s what it’s all about for us! MainTasc is one of the best software solutions in the field of Turn Around planning and management. MainTasc helps your organization with the preparation, execution and aftercare of Shutdowns and Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is a software application for managing performance and remuneration in the port of Antwerp and Bruges. Dokplan is unique and fully complies with the Law Major. We provide an interface with CEPA and provide a simplified process where ease of use is central.

Custom code

Do you already have software but still have specific needs or ideas that seem not possible at first sight? We offer solutions by developing custom applications, Add-ons and interfaces.

Do you have an idea? We make it happen!

Already have software? We make it better!

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Het ontwerpen en ontwikkelen van hoog technologische software die het leven van onze klanten en gebruikers een gemakkelijker maakt, daar zijn we het beste in!

Gepassioneerde Developers, hoogstaande technologieën en talent voor architectuur resulteren in top oplossingen voor Industriële Enterprises.
Heeft u een specifiek idee voor automatisatie? Wij krijgen het voor mekaar!

MainTasc

Turn Around Projecten die veilig, op schema en volgens budget verlopen? Daar draait het voor ons allemaal om! MainTasc is één van de beste Softwareoplossingen op vlak van Turn Around planning en management. MainTasc helpt uw organisatie bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van Shutdowns en Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is dé software applicatie voor het managen van prestaties en verloning in de Antwerpse en Brugse haven. Dokplan is uniek en is volledig conform met de Wet-Major.
We bieden een interface met CEPA en zorgen voor een vereenvoudigd proces waar gebruiksgemak centraal staat.

Custom code

Je hebt inmiddels al software en toch heb je nog specifieke behoeftes of ideeën die op het eerste zicht niet mogelijk zijn? Wij bieden oplossingen door het ontwikkelen van maatwerk,  Add-on’s en interfaces.

Do you have an idea? We Make it happen!

Already have software? We make it better!

References

Olaf Cool Products

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Loop je tegen problemen aan of werkt je software niet meer?

Schroom niet en neem contact met ons op, wij helpen graag bij het beantwoorden van je vragen en ontzorgen je van je problemen!

Onze supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 08.00 tot 17.00, daarnaast kan je altijd een ticket aanmaken in ons Support-portaal.