HR & Office Coordinator

Ben jij een echte organisator met oog voor detail? Hou je van een afwisselende job waarin je zowel administratieve als facilitaire taken combineert?

Dan ben jij misschien de juiste persoon die wij zoeken!

Als HR & Office Coördinator ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die zowel personeelsbeheer, administratie als kantoor- en facilitaire ondersteuning omvatten.

Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers, bezoekers en leveranciers en zorgt ervoor dat het kantoor vlot functioneert en aangenaam aanvoelt.

What to expect?

Een rol vol variatie, verantwoordelijkheid en impact!

  • Part-time job
  • Full-time option

HR & Administratieve taken

  • Administratief werk
  • Fleet management
  • Beheren van personeelsdossiers
  • Verwerken van afwezigheden, verlofaanvragen en ziekte
  • Coördineren van POP opleidingen
  • Communicatie met sociaal secretariaat en externe HR-partners
  • Klantenonthaal met een glimlach
  • Postverwerking: registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieer- en scanwerk
  • Opvolging van bestellingen incl. ontvangst factuur
  • Welzijn op het werk

Office & Facility management

  • Dagelijkse facility van het kantoor incl. keuken
  • Aanvullen facilitaire kantoorartikelen
  • Stockbeheer van kantoorbenodigdheden en facilitaire producten
  • Controle van leveringen en opvolging van bestellingen
 

 Operationele ondersteuning

 
  • Telefoonpermanentie en ontvangst van bezoekers
  • Aanspreekpunt voor interne vragen en ondersteuning van collega’s
  • Zorg dragen voor een nette en goed georganiseerde vergaderzaal
 

What’s in a workday?

  • Je start de dag met het openen van het kantoor en checkt of alles netjes is tijdens de ochtend facility.
  • Je beantwoordt binnenkomende telefoons en verwelkomt bezoekers met een glimlach.
  • Je verwerkt de post en zorgt dat belangrijke documenten gescand of gekopieerd worden.
  • Je volgt bestellingen op en controleert leveringen van kantoor- en schoonmaakmateriaal.
  • Je checkt de personeelsplanning en verwerkt afwezigheden of verlofaanvragen.
  • Voor het grootste deel van de dag verzorg je de volledige administratie rond: personeelszaken, bedrijfswagens en het office management.
  • Je sluit de dag af met een korte check-up, voert de ochtendfaciliteiten uit en laat het kantoor netjes achter.

Your profile

  • Je bent in het bezit van een bacheloropleiding of een gelijkwaardige ervaring
  • Je bent hands-on, flexibel en communicatief
  • Je werkt gestructureerd en zelfstandig
  • Je hebt affiniteit met HR en administratie
  • Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels
  • In het bezit van een rijbewijs B

your PERSONAL skills

  • Sterk in communicatie
  • Analytisch
  • Leergierig
  • Oog voor detail
  • Stressbestendig
  • Klant en servicegericht
  • Sociaal
  • Pragmatisch
  • Teamspeler
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83245
IMG_20211113_141354
20200229_BlueIT(c)SandraVanWatermeulen__SD83229

what's in it for you?

  • Je komt terecht in een warm no-nonsense bedrijf met jonge dynamische experts als collega’s
  • Opleidingsbudget voor behalen van certificaten en bonus bij het behalen hiervan ter ondersteuning van jouw carrière pad
  • Een goede work-life balance
  • Direct starten met een vast contract van onbepaalde duur!
  • Extralegale voordelen, zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, …
  • Open, transparante bedrijfscultuur waar autonoom werken wordt aangemoedigd
  • Teambuildings & events waar je tijdens de lunch blijft over napraten & lachen!
  • Hippe en moderne werkomgeving, waar ontwikkeling belangrijk is en talent wordt erkend!
Alle sollicitaties worden vanaf oktober behandeld.

Geïnteresseerd? Stuur ons jouw CV vandaag en ons talent acquisition team neemt snel contact met je op!

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

Better a lean agreement

Than a fat lawsuit

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Are you running into problems or is your software no longer working?

Do not hesitate and contact us, we will be happy to answer your questions and take care of your problems!

Our support desk can be reached by phone on working days from 08.00 to 17.00, in addition you can always create a ticket in our Support portal.

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Designing and developing cutting edge software that makes life easier for our customers and users, that’s what we do!
Passionate Developers, state-of-the-art technologies and talent for architecture result in top notch solutions for Industrial Enterprises.

Do you have a specific idea for automation? We get it done!

MainTasc

Turn Around Projects that run safely, on schedule and on budget? That’s what it’s all about for us! MainTasc is one of the best software solutions in the field of Turn Around planning and management. MainTasc helps your organization with the preparation, execution and aftercare of Shutdowns and Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is a software application for managing performance and remuneration in the port of Antwerp and Bruges. Dokplan is unique and fully complies with the Law Major. We provide an interface with CEPA and provide a simplified process where ease of use is central.

Custom code

Do you already have software but still have specific needs or ideas that seem not possible at first sight? We offer solutions by developing custom applications, Add-ons and interfaces.

Do you have an idea? We make it happen!

Already have software? We make it better!

CUTTING EDGE technology

Making it easy

Het ontwerpen en ontwikkelen van hoog technologische software die het leven van onze klanten en gebruikers een gemakkelijker maakt, daar zijn we het beste in!

Gepassioneerde Developers, hoogstaande technologieën en talent voor architectuur resulteren in top oplossingen voor Industriële Enterprises.
Heeft u een specifiek idee voor automatisatie? Wij krijgen het voor mekaar!

MainTasc

Turn Around Projecten die veilig, op schema en volgens budget verlopen? Daar draait het voor ons allemaal om! MainTasc is één van de beste Softwareoplossingen op vlak van Turn Around planning en management. MainTasc helpt uw organisatie bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van Shutdowns en Turn Arounds.

DokPlan

DokPlan is dé software applicatie voor het managen van prestaties en verloning in de Antwerpse en Brugse haven. Dokplan is uniek en is volledig conform met de Wet-Major.
We bieden een interface met CEPA en zorgen voor een vereenvoudigd proces waar gebruiksgemak centraal staat.

Custom code

Je hebt inmiddels al software en toch heb je nog specifieke behoeftes of ideeën die op het eerste zicht niet mogelijk zijn? Wij bieden oplossingen door het ontwikkelen van maatwerk,  Add-on’s en interfaces.

Do you have an idea? We Make it happen!

Already have software? We make it better!

References

Olaf Cool Products

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

Contact us

Pallieterdreef 53

2280 Grobbendonk

HOUSTON, WE HAVE A PROBLEM

Loop je tegen problemen aan of werkt je software niet meer?

Schroom niet en neem contact met ons op, wij helpen graag bij het beantwoorden van je vragen en ontzorgen je van je problemen!

Onze supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 08.00 tot 17.00, daarnaast kan je altijd een ticket aanmaken in ons Support-portaal.